ul. Witkiewicza 58/ U1,U2
71-125 Szczecin
tel. 91 487 80 90
tel. 91 486 01 95
serwis@ram-int.com.plZasady i warunki Gwaracji:
Gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi.
Procedura zgłaszania niesprawnego sprzętu:*
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń OKI prosimy o zgłoszenie reklamacji do OKI Systems (Polska) Sp. z o.o., korzystając z bezpłatnej Infolinii Serwisowej 0-800-12-00-66.
Reklamacje będą przyjmowane w dni robocze ( poniedziałek - piatek) w godzinach 9-13 oraz 14-17.
Zgłaszając reklamację prosimy o podanie:
Po wstępnej diagnozie telefonicznej, jeżeli będzie to konieczne, Autoryzowany Punkt Serwisowy OKI otrzyma zlecenie usunięcia usterki w serwisie lub w miejscu zainstalowania urządzenia.
Prosimy o poinformowaniu OKI, podczas obsługi zgłoszenia, o wszelakich ograniczeniach dostępu do uszkodzonego urządzenia.
* Wyciąg z Umowy Gwarancyjnej OKI
Prosimy o przestrzeganie powyższej procedury w przypadku produktów objętych okresem gwarancyjnym.
Można również skorzystać z formularza zgłoszenia awarii
Pomoc Techniczna - Formularz Kontaktowy